Medlemspresentation

Diskussion i 'Bonusfeber Lounge' startad av PC Reithe, 10 December 2014.

1. PC Reithe

PC Reithe Administrator Staff Member

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    1
    Använd den här tråden till att presentera dig själv för andra medlemmar.

2. PC Reithe

PC Reithe Administrator Staff Member

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    1
    Namn: Per Christian (Har sällan blivit kallad någonting annat än PC från 6 års ålder och trivs med det :) )
    Ålder: 30
    Bor: Uppsala och på Sveriges sjunde största ö när jag behöver en inspirational getaway i vardagen.
    Yrke: Konsult och redaktör för Bonusfeber.se
    Elitstatus: SAS Eurobonus Guld från, Club Carlson Gold, Hertz Five Star, Hyatt Gold Passport
    Bonusfeber sedan: Vagabond sedan den tid jag låg i mors mage. Blev medlem i Eurobonus på 18årsdagen 2002 och den febern kurerades lite lätt då jag blev student. Sparkade i gång på allvar när lönen började ticka in stadigt. Har övergett ID biljetter nästan helt till förmån för "riktigt" resande.
    Favoritdestination(er): San Diego, New York, Seattle, Bangkok, Norge!
    Annat: PPL, flyger Cessna när tiden tillåter och kör en liten grön bil som går under namnet "Kermit".

Last edited: 27 Januari 2015
  3. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen Administrator Staff Member

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Namn: Flemming Poulsen
    Ålder: 43
    Bor: Lidt udenfor Malmö og med kontor i København
    Yrke: Chefredaktør for Bonusfeber Nordic og ejer af Viviro.com
    Elitstatus: Hyatt Gold Passport Diamond, Club Carlson Concierge, SAS EuroBonus Gold, AirBerlin Gold, Hilton Gold m.fl.
    Bonusfeber sedan: Har vel altid haft det. Rejste med mine forældre fra jeg var helt lille og har ikke stoppet siden. Rejser en del i job og har gjort det i mange år.
    Favoritdestination(er): Mexico, USA, Thailand og ellers Karibien generelt.

4. Mr Eurobonus

Mr Eurobonus Administrator Staff Member

Mottagna gillanden:
    5
    Trofépoäng:
    3
    Namn: Linus
    Ålder: 22
    Bor: Stockholm
    Yrke: Konsult och egen företagare
    Elitstatus: SAS Eurobonus Diamond, Nordic Choice Club Silver, Club Carlsson Gold, SJ Prio Grå, Elite Hotel Svart, AirBerlin Gold, Malmö Aviation, Scandic Friends 1st floor, Sixt Platinum, Hyatt Gold Passport Platinum
    Bonusfeber sedan: Alltid älskat allt som har med flyg att göra och så fort jag fick möjlighet att ansöka om Eurobonus gjorde jag det och har varit hooked i bonuspoängsvärlden sedan dess och gör inte en resa utan att bonusplanera oavsett program poängen kommer in på
    Favoritdestination(er): New York, Washington D.C., London, Tornedalen (närmare bestämt Övertorneå)
    Annat: Föreningsmänniska ut i fingerspetsarna som älskar att engagera mig

Last edited: 28 Januari 2015
    Flemming Poulsen gillar detta.

Dela sidan