Få ännu fler upplevelser till havs – Norwegian Cruise Line lanserar “More at Sea”

Norwegian Cruise Line (NCL) har idag presenterat företagets nya varumärkespositionering “MORE”, som ska ge gästerna mer av det de gillar bäst med en kryssningssemester – mer möjligheter, mer upplevelser och mer exklusiva erbjudanden. Det nya “More at Sea“-paketet innehåller en betydande uppgradering av dryckesutbudet med fler premiumdrycker, fler måltider på specialrestauranger och Starlink höghastighetsinternet. “More” betyder också mer underhållning, en ny app och nya branschledande attraktioner.

NCL:s flotta på nästan 20 moderna kryssningsfartyg erbjuder totalt mer än 600 unika rutter till 450 destinationer över hela världen fram till 2026 och erbjuder aktiviteter för alla smaker. Med lanseringen av “MORE” – rederiets nya varumärkesstrategi, får NCL:s gäster ännu mer av det de gillar bäst när de är på kryssning med NCL.

NCL:s populära “Free at Sea”-paket uppgraderas till “More At Sea™” och kommer att innehålla ett ännu mer omfattande urval av premiumdrycker i alla spritkategorier, såsom vodka från Grey Goose vodka, tequila från Casamigos, Woodford Reserve bourbon whisky och mer. Gästerna kan välja mellan mer än 100 specialcocktails, serverade på mer än 80 barer, däribland NCL:s prisbelönta Metropolitan Bar, som finns exklusivt på Prima Class-fartyg.

“More at Sea™” innebär också att gästerna kan njuta av ännu fler måltider på fartygens populära specialrestauranger. Höghastighetsinternet från Starlink ger en snabbare och starkare uppkoppling ombord och alla gäster får 150 minuter gratis WiFi per hytt. Paketet inkluderar en utflykt för $50 på land i alla hamnar för den första gästen, samt upp till 300 Euro i rabatt på flygresan för gäst nummer två på utvalda rutter. All information om “More at Sea” finns på www.ncl.com/cruise-deals/more-at-sea.

“Detta har varit en av de mest spännande resor som vi har gjort på NCL – allt med utgångspunkten att få en genuin förståelse för vad våra gäster värdesätter högst under sin kryssning”, säger David J. Herrera, President för Norwegian Cruise Line. “Vi har investerat mycket tid i att lyssna på våra gäster och våra resepartners… och vad vi har sett att de önskar är att se mer, uppleva mer och njuta mer när de semestrar med oss. De vill också att det ska vara enkelt, vilket är skälet till att vi idag är glada över att lansera utvecklingen av signaturprodukten “Free at Sea” Det helt nya och uppgraderade “More At Sea™”-paketet kommer att leverera en förstklassig uppgraderad upplevelse med mer variation, fler valmöjligheter och mer värde för att förbättra gästernas semester, inklusive fler premiumdrycker, fler möjligheter att uppleva våra specialrestauranger, bättre anslutning till Starlinks höghastighetsinternet och mycket MER!”

NCL är känt för att ha ett underhållningsprogram i toppklass. Teaterfans kan nu se fram emot en ännu större variation i underhållningen – både i och utanför fartygens teatersal kommer det att finnas underhållning för alla smaker. NCL lägger särskilt fokus på musikaliska produktioner med global dragningskraft som passar företagets internationella kundkrets.

För att göra semestern enklare lanserar NCL en ny mobilapp. Norwegian Cruise Line-appen är designad för att effektivisera hela gästupplevelsen och förenkla planering av kryssningen. Appen innehåller förbättrade funktioner jämfört med den tidigare appen. Den är till exempel mer intuitiv, har en enklare incheckningsprocess, en förbättrad startskärm med mer relevant reseinformation. Appen är redan tillgänglig på några av fartygen och kommer att rullas ut i hela flottan senast den 31 december 2024.

Aktiviteter är också ett område där gästerna kommer att få fler och mer spektakulära upplevelser under de kommande åren. Under 2025 respektive 2026, kommer gästerna ombord på fartygen i den nya Prima Plus Class, Norwegian Aqua och Norwegian Luna, att introduceras för NCL-exklusiva attraktioner, inklusive Aqua Slidecoaster – som är världens första hybrid av en rutschkana och en vattenrutschkana.

 

Foto: NCL/PR
Kilde: Pressemelding

 

Om InsideFlyer.se

Bonusfeber.se är en hemsida för dig som ofta är ute på resa och som önskar att få mer ut av varje resedygn. Oavsett om du är på tjänsteresa eller semester.

Skandinaviens snabbast växande hemsida om resor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *