Under konceptet We Are Travelers fortsätter SAS att fokusera på de oändliga möjligheter som resandet och att tänka stort kan erbjuda. Den nya kampanjen och konceptet Travelers Are The Future bygger på budskapet att den som reser ser världen, får nya intryck, förstår den bättre och får ut mer av sitt liv. Bakom det kreativa konceptet står Åkestam & Holst.
SAS vill vara en del i att göra världen till en bättre plats och det är den personliga utvecklingen i att resa och se världen som är nyckeln i den positiva förändringen. Den som reser får mer ut av sitt liv och kan bidra till världen på sitt unika sätt.
Jenny Näslund, kampanjansvarig på SAS säger:
Det känns väldigt spännande att få ta detta fantastiska kommunikationskoncept till en nivå där vi tydligt belyser resandets betydelse för individen och världen. Att resa och få nya intryck och förståelse för andra kulturer öppnar för en bättre värld.
Travelers Are The Future kommer att synas i film, utomhus och i digitala kanaler i Sverige, Norge och Danmark.
Johan Östlund, Client Lead på Åkestam Holst säger:
Ända sedan We Are Travelers lanserades har vi kontinuerligt stärkt SAS varumärke. Vi ser fram emot att fortsätta göra skillnad med denna vidareutveckling av konceptet.
Se video här:
Leave a Reply