Hotels.com bonusprogram har nyligen fått det nya namnet “Hotels.com Rewards”. I tillägg har programmet uppgraderats med extra låga “hemliga” priser för att göra det möjligt för medlemmar, prenumeranter och mobilanvändare att uppnå ännu större besparingar.
Bokningssiten Hotels.com eget bonusprogram “Welcome Rewards” profileras nu under namnet “Hotels.com Rewards”. Fördelarna för programmets medlemmar fungerar på samma sätt som tidigare – medlemmar får en “bonusnatt” efter tio övernattningar på något av de 200,000 hotell världen över som finns på siten. I tillägg kan man nu också boka hotell till “hemliga priser”.
«Hemliga priser» är extra låga priser på utvalda hotell som oftast inte går att hitta på hotellsöksidorna och som är speciellt framtagna för bonusprogrammets medlemmar, prenumeranter på nyhetsbrev och användare av Hotels.com mobilapp.
– Vi är kontinuerligt på jakt efter sätt att vidareutveckla vårt kunderbjudande. “Hemliga priser ger våra trofasta kunder ännu mer valuta för pengarna och en extra fördel jämfört med andra bokningsportaler, berättar Clive Peoples, direktör för konsumetmarknadsföring hos Hotels.com
Hotels.com bonusprogram har över 15 miljoner medlemmar som tillsammans har fått utdelat över tre miljoner bonusnätter.
Leave a Reply